Vrátenie, výmena a reklamácia tovaru
Tovar vám nesadol?mmôžete ho vrátit |
Niečo s tovarom nie je v poriadku?Moc nás to mrzí, |
Vrátenie tovaruNesedí? Nepáči? Nevyhovuje? Nevadí! Tovar nám môžete vrátiť bez udania dôvodov aj 30 dní od nákupu (od prevzatia balíčku). Vrátené kúsky musia byť nenosené, v pôvonom stave, najlepšie s originálnymi visačkami, tak aby mohli urobiť radosť niekomu inému. Tovar nám môžete poslať dvomi spôsobmi: |
Vrátenie pomocou Packety:
Cena za túto službu je 2,5 € (59 Kč v Českej republike). Na mieste nič neplatíte, tútu sumu vám odpočítame od hodnoty vráteného tovaru. Odoslať balíček späť prostredníctvom Packety môžete aj v prípade, že vám bol doručený iným prepravcom. |
Vrátenie poštou či iným prepravcom
|
Výmena tovaruChcete tovar vymeniť? Pokiaľ si prajete len inú veľkosť či farbu, radi Vám tovar vymeníme. Pre vrátenie tovaru prosím použite vhodnú obálku. U podprseniek s kosticou a plaviek vždy voľte krabicu či iný pevný obal. Len tak tovar ochránite natoľko, aby mohlo urobiť radosť niekomu ďalšiemu. Výmenu prevádzame iba cez pobočky Packety. Platí iba pre tovar (môže sa jednať o viac kúskov) v minimálnej hodnote 24 €. |
Niečo s tovarom nie je v poriadku?moc nás to mrzí, spoločne to vyriešime |
Tovar vám nesadol?môžete ho vymenit alebo |
Reklamácia tovaruNiečo s tovarom nie je v poriadku? Moc nás to mrzí, ale nemajte obavy, spoločne to napravíme. Ozvite sa nám na telefónne číslo 951 169 453 alebo na e-mail info@ekapo.sk. |
Ako najľahšie postupovať pri reklamácii?
Lehota pre vyriešenie reklamácie:Všetky reklamácie riešime obratom - v naprostej väčšine do 2 dní od obdržania vráteného tovaru, maximálne však do 30 dní od dňa jej uplatnenia. Tovar po záruke:Záruka sa nevzťahuje na tovar, u ktorého vypršala dňom uplatnenia reklamácie záručná doba. Ďalej na opotrebené veci spôsobené ich obvyklým užívaním (napr. zmena materiálu úmerná dĺžke užívania) a na závady spôsobené nesprávnou údržbou a nesprávnym používaním výrobku. Ako postupovať keď je prijatý tovar poškodený:Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím pozorne skontrolujte dodanú zásielku. Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte. Ak je tovar poškodený, i keď bol obal neporušený, je potreba nás čo najskôr informovať o tejto skutočnosti. Tovar bol doručeny nekompletný alebo neodpovedá objednanému:Pokiaľ obdržíte od nášho e-shopu iný výrobok, než ste si objednal(a) (neúmyselná zámena pri balení výrobkov), alebo obdržíte výrobok vadný, kontaktujte nás e-mailom: info@ekapo.sk alebo telefonicky 951 169 453 |
Záručná lehota začína dňom prevzatia výrobku kupujúcim. Na tovar zakúpený v našom e-shope je poskytovaná záruka 24 mesiacov. V prípade, že sa v priebehu záručnej doby objaví vada, má kupujúci právo na riadne, včasné a bezplatné odstránenie tejto vady alebo na výmenu vadného tovaru za bezvadný. Ak toto nie je možné, má právo požiadať primeranú zľavu či právo odstúpiť od zmluvy. Reklamace se nevztahuje na vady způsobené nešetrným či nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením. Při praní a čištění prádla respektujte prací symboly uvedené výrobcem na etiketě. Reklamáciu môžete uplatnit doručením tovaru na adresu predávajúceho. Tovar prosím pošlite späť v odpovedajúcom obale, s popísaním závady a najlepšie s kópiou nákupného dokladu či s reklamačným lístkom, výhradne na adresu areálu: SLK Trade s.r.o., Mládežnická 596, 503 51 Chlumec nad Cidlinou |
Formulár pre vrátenie tovaru
Doplňujúci obsah
Kategória tovaru
30 dní na |
Expedícia tovaru |
Darček k nákupu |
© 2024, SLK Trade s.r.o. – všetky práva vyhradené
Prehlásenie o prístupnosti | Podmienky použitia | Prehlásenie o ochrane osobných údajov | Mapa stránok