Úvod Vrátenie, výmena a reklamácia tovaru

Vrátenie, výmena a reklamácia tovaru

Viánočné darčeky môžete vrátiť až do konca januára

Netrápte sa, ak sa nejaký darček nepáčil alebo nesadol. Vrátiť nám ho môžete až do konca januára 2020.

Vrátenie tovaru

Nesedí? Nepáči? Nevyhovuje? Nevadí! Môžete nám tovar vrátiť bez udania dôvodov.

  1.  Vrátenie do 30 dní od nákupu
  2. Nepoškodený a nepoužívaný tovar najlepšie s visačkami vložte, pokiaľ možno, do originálneho prepravného obalu a zaistite tovar proti poškodeniu pri preprave
  3. K tovaru pribaľte vyplnený Formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy, ktorý nájdete na druhej strane faktúry
  4. Zašlite nám tovar späť výhradne na adresu expedičného areálu:
    areálu:

SLK Trade s.r.o. Mládežnická 596 503 51 Chlumec nad Cidlinou, ČR

Výmena tovaru

Chcete tovar vymeniť? Pokiaľ si prajete len inú veľkosť či farbu, radi Vám tovar vymeníme. Pre  vrátenie tovaru prosím použite vhodnú obálku. U podprseniek s kosticou a plaviek vždy voľte krabicu či iný pevný obal. Len tak tovar ochránite natoľko, aby mohlo urobiť radosť niekomu ďalšiemu.

Výmenu prevádzame iba cez pobočky Zásielkovny. Platí iba pre tovar (môže sa jednať o viac kúskov) v minimálnej hodnote 24 EUR.

Vrátenie tovaru pomocou Zásielkovny – Spätná zásielka

Radi by ste nám vrátili tovar a chcete čo najviac ušetriť na poštovnom? Potom je tu práve pre Vás služba Spätná zásielka od Zásielkovny.

Vďaka tejto jednoduchej službe je vrátenie bezstarostné a za výhodnú cenu. Pošleme Vám na e-mail štítok pre spätné zásielky, ktorý stačí nalepiť na balíček a zaniesť ho na ľubovoľnú pobočku Zásielkovny (najbližšie pobočky vo vašom bydlisku). Tá má dnes už cez 2500 partnerských miest. A to všetko iba za 2,5 EUR!

Ako postupovať?

  1. Kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky, dajte nám číslo objednávky a vyžiadajte si Spätnú zásielku
  2. Pošleme Vám pokyny pre úhradu 2,5 EUR poplatku
  3. Hneď ako obdržíme platbu, pošleme Vám na e-mail štítok pre spätnú zásielku
  4. Nepoškodený a nepoužívaný tovar najlepšie s visačkami vložte, pokiaľ možno, do originálneho prepravného obalu a zaistite tovar proti poškodeniu pri preprave
  5. K tovaru pribaľte vyplnený Formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy, ktorý nájdete na druhej strane faktúry
  6. Štítok vytlačte a nalepte na balíček a odneste ho na ľubovoľné výdajné miesto Zásielkovny (zoznam pobočiek). Pokiaľ nemáte možnosť vytlačiť si štítok doma, môžete prísť priamo s balíčkom na pobočku Zásielkovny, kde Vám ho radi vytlačia
  7. Zásielkovňa za pár dní doručí balíček priamo k nám

Hneď ako vrátený tovar obdržíme, obratom Vám vrátime kúpnu cenu na uvedený účet. V prípade vrátenia všetkých položiek z objednávky, obdržíte tiež najlacnejšie ponúkané náklady na dodanie (tzn. dopravné, balné ai. spojené s kúpením tovaru) - viď. Obchodné podmienky.

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Reklamácia

Niečo s tovarom nie je v poriadku? Moc nás to mrzí, ale nemajte obavy, spoločne to napravíme. Ozvite sa nám na telefónne číslo 951 169 453 alebo na e-mail info@ekapo.sk.

Ako najľahšie postupovať pri reklamácii?

  1. Kontaktujte nás e-mailom info@ekapo.sk  alebo telefonicky 951 169 453, potrebujeme vedieť  číslo objednávky (na faktúre v pravom hornom rohu 12345) a dôvod reklamácie
  2. Reklamovaný tovar vložte do vhodného obalu (obálky alebo krabičky) a zaistite tovar proti poškodeniu pri preprave
  3. K tovaru pribaľte vyplnený Reklamačný lístok (zadná strana faktúry) alebo vyplňte formulár nižšie
  4. Obratom Vám zašleme na e-mail štítok pre reklamáciu
  5. Štítok vytlačte a nalepte na balíček a odneste ho na ľubovoľné výdajné miesto Zásielkovny (zoznam tu). Pokiaľ nemáte možnosť vytlačiť si štítok doma, môžete prísť priamo s balíčkom na pobočku Zásielkovny, kde Vám ho po nadiktovaní čísla štítku, ktorý od nás obdržíte v emailu, radi vytlačia.
  6. Zásielkovňa za pár dní doručí balíček priamo k nám

Lehota pre vyriešenie reklamácie: Všetky reklamácie riešime obratom - v naprostej väčšine do 2 dní od obdržania vráteného tovaru, maximálne však do 30 dní od dňa jej uplatnenia.

Tovar po záruke: Záruka sa nevzťahuje na tovar, u ktorého vypršala dňom uplatnenia reklamácie záručná doba. Ďalej na opotrebené veci spôsobené ich obvyklým užívaním (napr. zmena materiálu úmerná dĺžke užívania) a na závady spôsobené nesprávnou údržbou a nesprávnym používaním výrobku.

Ako postupovať keď je prijatý tovar poškodený: Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím pozorne skontrolujte dodanú zásielku. Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte. Ak je tovar poškodený, i keď bol obal neporušený, je potreba nás čo najskôr informovať o tejto skutočnosti.

Tovar bol doručeny nekompletný alebo neodpovedá objednanému: Pokiaľ obdržíte od nášho e-shopu iný výrobok, než ste si objednal(a) (neúmyselná zámena pri balení výrobkov), alebo obdržíte výrobok vadný, kontaktujte nás e-mailom: info@ekapo.sk  alebo telefonicky 951 169 453.

Záručná lehota začína dňom prevzatia výrobku kupujúcim. Na tovar zakúpený v našom e-shope je poskytovaná záruka 24 mesiacov. V prípade, že sa v priebehu záručnej doby objaví vada, má kupujúci právo na riadne, včasné a bezplatné odstránenie tejto vady alebo na výmenu vadného tovaru za bezvadný. Ak toto nie je možné, má právo požiadať primeranú zľavu či právo odstúpiť od zmluvy.

Reklamácia sa nevzťahuje na vady spôsobené nešetrným či nevhodným zachádzaním alebo mechanickým poškodením. Pri praní a čistení bielizne rešpektujte pracie symboly uvedené výrobcom na etikete.

Reklamáciu môžete uplatnit doručením tovaru na adresu predávajúceho. Tovar prosím pošlite späť v odpovedajúcom obale, s popísaním závady a najlepšie s kópiou nákupného dokladu či s reklamačným lístkom, výhradne na adresu areálu:

SLK Trade s.r.o., Mládežnická 596, 503 51 Chlumec nad Cidlinou, ČR


Formulár reklamácie

Identifikácia zákazníka a objednávky

Vyplňte číslo účtu, kam poukázať platbu:

Položky označené (*), sú povinné

Identifikacia tovaru pro vrátenie peňazí

Ďalšie oznámenie

Vaše osobné údaje nie sú nikde zaevidované a spĺňajú požiadavky GDPR

Like nás na Facebooku Heuréka ověřeno zákazníky Porovnanie cien na Pricemania.sk Navštívte eKAPO.sk v ShopMania
VISA Electron VISA Maestro MasterCard

© 2019, SLK Trade s.r.o. – všetky práva vyhradené

Prehlásenie o prístupnosti | Podmienky použitia | Prehlásenie o ochrane osobných údajov | Mapa stránok

eBRÁNA | B2C Brána |

Zobrazit mobilní verzi

Preskočiť na začiatok stránky