951 169 453
Po-Pá 7:30 - 15:00

Nákupný košík

Zvoľte menu: EUR


Úvod Vrátenie, výmena a reklamácia tovaru

Vrátenie, výmena a reklamácia tovaru

Tovar vám nesadol?

mmôžete ho vrátit

Niečo s tovarom nie je v poriadku?

Moc nás to mrzí,

spoločne to vyriešime tu

Vrátenie tovaru

Nesedí? Nepáči? Nevyhovuje? Nevadí! Tovar nám môžete vrátiť bez udania dôvodov aj 30 dní od nákupu (od prevzatia balíčku). Vrátené kúsky musia byť nenosené, v pôvonom stave, najlepšie s originálnymi visačkami, tak aby mohli urobiť radosť niekomu inému.

Tovar nám môžete poslať dvomi spôsobmi:

Vrátenie pomocou Packety:

  1. Tovar, ktorý chcete vrátiť, zabaľte ako balík.
  2. K vrátenému tovaru pribaľte vyplnený Formulár pre vrátenie tovaru, ktorý nájdete na druhej strane faktúry.
  3. Vyberte si ľubovolné výdajné miesto Packeta/Zásielkovňa (najbližšie pobočky vo vašom bydlisku).
  4. Na prepážke povedzte kód "90297478".
  5. O ostatné sa postará Packeta - vytlačí si adresný štítok a za pár dní doručí balíček priamo k nám.

Cena za túto službu je 2,5 € (59 Kč v Českej republike). Na mieste nič neplatíte, tútu sumu vám odpočítame od hodnoty vráteného tovaru.

Odoslať balíček späť prostredníctvom Packety môžete aj v prípade, že vám bol doručený iným prepravcom.

Vrátenie poštou či iným prepravcom

  1. Tovar, ktorý chcete vrátiť, zabaľte ako balík.
  2. K vrátenému tovaru pribaľte Formulár pre vrátenie tovaru, ktorý nájdete na druhej strane faktúry.
  3. Na balíček napíšte výhradne adresu expedičného areálu:

    SLK Trade s.r.o.

    Mládežnická 596
    503 51 Chlumec nad Cidlinou
  4. Balíček zasielate na vlastné náklady.
  5. Hneď ako vrátený tovar obdržíme, obratom Vám vrátime kúpnu cenu na uvedený účet. V prípade vrátenia všetkých položiek z objednávky, obdržíte tiež najlacnejšie ponúkané náklady na dodanie (tzn. dopravné, balné ai. spojené s kúpením tovaru)  - vid Obchodné podmienky.

Výmena tovaru

Chcete tovar vymeniť? Pokiaľ si prajete len inú veľkosť či farbu, radi Vám tovar vymeníme. Pre vrátenie tovaru prosím použite vhodnú obálku. U podprseniek s kosticou a plaviek vždy voľte krabicu či iný pevný obal. Len tak tovar ochránite natoľko, aby mohlo urobiť radosť niekomu ďalšiemu. Výmenu prevádzame iba cez pobočky Packety. Platí iba pre tovar (môže sa jednať o viac kúskov) v minimálnej hodnote 24 €.

Niečo s tovarom nie je v poriadku?

moc nás to mrzí, spoločne to vyriešime

Tovar vám nesadol?

môžete ho vymenit alebo

vrátit tovar tu

Reklamácia tovaru

Niečo s tovarom nie je v poriadku? Moc nás to mrzí, ale nemajte obavy, spoločne to napravíme. Ozvite sa nám na telefónne číslo 951 169 453 alebo na e-mail info@ekapo.sk.

 

Ako najľahšie postupovať pri reklamácii?

  1. Kontaktujte nás e-mailom info@ekapo.sk alebo telefonicky 951 169 453, potrebujeme vedieť číslo objednávky (na faktúre v pravom hornom rohu) a dôvod reklamácie.
  2. Reklamovaný tovar vložte do vhodného obalu (obálky alebo krabičky) a zaistite tovar proti poškodeniu pri preprave.
  3. K tovaru pribaľte vyplnený Formulár pre vrátenie tovaru (zadná strana faktúry).
  4. Balíček odneste na ľubovoľné výdajné miesto Packety (zoznam tu). Tu im povedzte kód "90297478".
  5. O ostatné sa postará Packeta - vytlačí si adresný štítok a za pár dní doručí balíček priamo k nám. Za doručenie nič neplatíte.

Lehota pre vyriešenie reklamácie:

Všetky reklamácie riešime obratom - v naprostej väčšine do 2 dní od obdržania vráteného tovaru, maximálne však do 30 dní od dňa jej uplatnenia.

Tovar po záruke:

Záruka sa nevzťahuje na tovar, u ktorého vypršala dňom uplatnenia reklamácie záručná doba. Ďalej na opotrebené veci spôsobené ich obvyklým užívaním (napr. zmena materiálu úmerná dĺžke užívania) a na závady spôsobené nesprávnou údržbou a nesprávnym používaním výrobku.

Ako postupovať keď je prijatý tovar poškodený:

Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím pozorne skontrolujte dodanú zásielku. Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte. Ak je tovar poškodený, i keď bol obal neporušený, je potreba nás čo najskôr informovať o tejto skutočnosti.

Tovar bol doručeny nekompletný alebo neodpovedá objednanému:

Pokiaľ obdržíte od nášho e-shopu iný výrobok, než ste si objednal(a) (neúmyselná zámena pri balení výrobkov), alebo obdržíte výrobok vadný, kontaktujte nás e-mailom: info@ekapo.sk alebo telefonicky 951 169 453

 Záručná lehota začína dňom prevzatia výrobku kupujúcim. Na tovar zakúpený v našom e-shope je poskytovaná záruka 24 mesiacov. V prípade, že sa v priebehu záručnej doby objaví vada, má kupujúci právo na riadne, včasné a bezplatné odstránenie tejto vady alebo na výmenu vadného tovaru za bezvadný. Ak toto nie je možné, má právo požiadať primeranú zľavu či právo odstúpiť od zmluvy.


Reklamace se nevztahuje na vady způsobené nešetrným či nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením. Při praní a čištění prádla respektujte prací symboly uvedené výrobcem na etiketě.


Reklamáciu môžete uplatnit doručením tovaru na adresu predávajúceho. Tovar prosím pošlite späť v odpovedajúcom obale, s popísaním závady a najlepšie s kópiou nákupného dokladu či s reklamačným lístkom, výhradne na adresu areálu:


SLK Trade s.r.o., Mládežnická 596, 503 51 Chlumec nad Cidlinou

Formulár pre vrátenie tovaru

Identifikácia zákazníka a objednávky

Vyplňte číslo účtu, kam poukázať platbu:

Položky označené (*), sú povinné

Identifikacia tovaru pro vrátenie peňazí

Ďalšie oznámenie

Vaše osobné údaje nie sú nikde zaevidované a spĺňajú požiadavky GDPR

skladem.png

30 dní na
rozmyslenie

expedice.png

Expedícia tovaru
do druhého dňa

darek.png

Darček k nákupu
nad € 20